Μυστικά για καλή ψυχική διάθεση

Κατηγορία: Θυμός
Διεύθυνση σχετικού άρθρου: http://diatrofi.medlook.gr/articles.php?id=505&type=3

Σε όλους συμβαίνει να είναι σε κακή διάθεση. Δεν είμαστε πάντα στην ίδια κατάσταση. Καθημερινά, δημιουργούνται πολλές καταστάσεις, που μπορούν να χαλούν την ομορφιά της ζωής.

Μερικοί άνθρωποι είναι πιο ευάλωτοι και επηρεάζονται συχνότερα με αποτέλεσμα να υποφέρουν περισσότερο από κακή διάθεση. Άλλοι είναι πιο ανθεκτικοί, προσαρμόζονται καλύτερα και προστατεύονται πιο πολύ, από την κακή διάθεση.

Υπάρχουν μέθοδοι που κάνουν τους ανθρώπους πιο δυνατούς και ανθεκτικούς στους παράγοντες που δημιουργούν συνήθως κακή διάθεση. Με απλούς τρόπους, είναι δυνατόν κάποιος να θωρακίζει τον οργανισμό του, σε σωματικό και ψυχικό επίπεδο για ν’ αντιμετωπίζει καλύτερα τις καθημερινές καταπονήσεις, που οδηγούν σε κακοθυμία, κατάθλιψη και στεναχώρια.

Ποια μέτρα μπορούν να προστατεύουν και να βελτιώνουν την ψυχική σας διάθεση;

1. Η τακτική σωματική άσκηση. Η εξάσκηση αποτελεί ένα πολύ καλό μέτρο, εναντίον της κακοθυμίας και της κατάθλιψης

2. Οι καλές σχέσεις με ευχάριστους και αισιόδοξους ανθρώπους

3. Ο καλός ύπνος, διάρκειας από 7 έως 8 ώρες κάθε νύκτα

4. Το γέλιο και το χιούμορ κάθε μέρα. Προσπαθείτε να γελάτε με την καρδιά σας, τουλάχιστον 15 λεπτά κάθε μέρα

5. Η χαλάρωση με ένα ζεστό μπάνιο, ντους ή σάουνα και με μασάζ

6. Μια κωμωδία στο θέατρο, στην τηλεόραση, σε βίντεο ή στο σινεμά

7. Η ανάγνωση ενός καλού βιβλίου

8. Η συνομιλία με ένα καλό φίλο ή με αγαπημένο πρόσωπο

9. Αλλαγή περιβάλλοντος είτε φυσικά είτε νοητικά. Όταν δεν μπορούμε λόγω καταστάσεων να αλλάξουμε άμεσα το περιβάλλον στο οποίο βρισκόμαστε, μπορούμε με τη νοητική απεικόνιση, να αποδράσουμε από το χώρο που είμαστε, για να μεταφερθούμε κάπου, που μας αρέσει. Αυτό συμβάλλει στη γένεση καλύτερων συναισθημάτων.

Στις περιπτώσεις που κάποιος νιώθει συνεχώς έντονα δυσάρεστα συναισθήματα, χάνει το ενδιαφέρον του για πράγματα που πάντα του άρεσαν και διακατέχεται για μεγάλο χρονικό διάστημα από μελαγχολικές σκέψεις, χρειάζεται να συμβουλευτεί ειδικό ψυχολόγο ή ψυχίατρο, για να εξεταστεί κατά πόσο πάσχει από κατάθλιψη, που απαιτεί θεραπεία.

Βλέπε σχετικά άρθρα: