Το άγχος και η αντιμετώπισή του

Κατηγορία: Άγχος
Διεύθυνση σχετικού άρθρου: http://diatrofi.medlook.gr/articles.php?id=455&type=3

Το άγχος βασανίζει πολλούς ανθρώπους. Το άγχος μπορεί εύκολα, να καταλαμβάνει πολλούς ανθρώπους.

Η σύγχρονη ζωή με τις πολλές τις απαιτήσεις, μάς δημιουργεί μεγάλες πιέσεις, που εύκολα δημιουργούν άγχος.

Το άγχος χαρακτηρίζεται από μια έντονη συναισθηματική κατάσταση, με ανησυχίες, αγωνία, φόβο και ανασφάλεια. Η κατάσταση αυτή μπορεί να είναι παροδική ή μόνιμη.


Το παροδικό άγχος μπορεί να εκδηλώνεται, ως αντίδραση ή συνέπεια μιας εμπειρίας που βιώνουμε. Είναι συνήθως χαμηλής έντασης και θεωρείται φυσιολογικό.

Το επίμονο και μεγάλης έντασης άγχος, μπορεί να είναι μέρος της αγχώδους νεύρωσης. Πρόκειται για σοβαρή διαταραχή που απαιτεί εξειδικευμένη φροντίδα.

Ο κάθε άνθρωπος βιώνει στην καθημερινή του ζωή, παροδικό άγχος. Είναι αναπόφευκτο μέρος της ζωής μας και είναι σημαντικό να γνωρίζουμε κάποιες απλές μεθόδους, για να το αντιμετωπίζουμε καλύτερα.

Πώς μπορείτε να διαχειρίζεστε το καθημερινό άγχος και να ελέγχετε καλύτερα τη ζωή σας;

1. Κάθε μέρα, να αφιερώνετε 30 λεπτά για να σκέπτεστε τα πράγματα, που σας ανησυχούν περισσότερο. Αποφασίστε, ότι ο ανησυχίες σας, θα γίνονται μόνο σε εκείνο το προκαθορισμένο χρονικό διάστημα. Να σκέπτεστε λιγότερο, για το τι πρόκειται να συμβεί στο μέλλον και να ενδιαφέρετε περισσότερο για το τι συμβαίνει τώρα

2. Χρησιμοποιείτε τεχνικές χαλάρωσης, όπως τη μυϊκή χαλάρωση ή τις βαθιές αναπνοές

3. Να κάνετε πολύ και τακτική σωματική εξάσκηση, να ξεκουράζεστε και να κοιμάστε αρκετά

4. Αποφεύγετε το αλκοόλ και μην παίρνετε απαγορευμένες ουσίες

5. Περιορίστε ή μην παίρνετε καθόλου καφεΐνη

6. Σκεφτείτε τα πράγματα που σας προκάλεσαν άγχος στο παρελθόν. Αναλογιστείτε, με τη βοήθεια της νοητικής απεικόνισης, πώς σήμερα θα διαχειριζόσασταν, τις εν λόγω καταστάσεις. Αντλείστε διδάγματα από τις εμπειρίες σας, για να είστε καλύτεροι στην αντιμετώπιση των αγχογόνων καταστάσεων. Οι ασκήσεις αυτές, σας επιτρέπουν να βελτιώνετε τις ικανότητές σας, στη διαχείριση του άγχους

7. Μιλήστε για τους φόβους σας με το γιατρό σας. Μπορεί να σας συμβουλεύει για το πώς θα καταρτίσετε ένα σχέδιο στρατηγικής, για πρόληψη και καταπολέμηση του άγχους.      

Βλέπε σχετικά άρθρα: