Σώμα, ψυχικός κόσμος και άθληση

Κατηγορία: Κατάθλιψη

Η συστηματική σωματική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη, ψηλής πίεσης και καρδιακών παθήσεων. Οι θετικές επιδράσεις του αθλητισμού στο σωματικό, ψυχικό και γνωστικό τομέα είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Πολλές από αυτές δεν ήσαν γνωστές μέχρι πρόσφατα.

Μπορούμε να κερδίζουμε πολλά ακόμη και με τακτική σωματική άσκηση που μπορεί να είναι ήπιας, μέτριας ή μεγαλύτερης έντασης εάν η κατάστασή μας το επιτρέπει.

Ποια είναι αυτά τα ωφελήματα, που μας προσφέρει ο αθλητισμός, τα σπορ και η συστηματική σωματική εξάσκηση;

1. Η συστηματική σωματική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη, ψηλής πίεσης και καρδιακών παθήσεων. Ευεργετεί την καρδία, τους πνεύμονες και το κυκλοφορικό σύστημα.

2. Βοηθά στη μείωση της ψηλής αρτηριακής πίεσης σ' αυτούς που έχουν ήδη εκδηλώσει υπέρταση.

3. Βοηθά στο να δημιουργήσουμε και να διατηρήσουμε υγιή οστά, μυς και αρθρώσεις.

4. Βοηθά στο να διατηρούμε ένα φυσιολογικό για το ύψος μας βάρος και μειώνει το λίπος του σώματος.

5. Στους ηλικιωμένους βοηθά στην ανακούφιση από το πρήξιμο των αρθρώσεων και βελτιώνει την κινητικότητα και την ευκαμψία.

6. Βελτιώνει και υποβοηθά την ψυχολογική κατάσταση, καλυτερεύει την ψυχική διάθεση, μειώνει το άγχος και την ένταση.

7. Με τη σωματική άσκηση νιώθουμε περισσότερο ευτυχισμένοι, αυξάνεται η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμηση.

8. Η σωματική άσκηση καταπολεμεί την κατάθλιψη.

9. Διατηρούμε καλύτερα τις πνευματικές μας ικανότητες και διαύγεια.

10. Μας βοηθά στην καταπολέμηση διαφόρων ψυχιατρικών νοσημάτων.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: