Η καλή διαχείριση της γήρανσης για παρατεταμένη νεότητα

Κατηγορία: Ευτυχία και οικογένεια

Η καλή διαχείριση της γήρανσης προσφέρει παρατεταμένη νεότητα Η γήρανση προκαλεί φόβο στους ανθρώπους. Όπως έλεγαν οι αρχαίοι Έλληνες η γήρανση δεν έρχεται μόνη. Συνοδεύεται από σταδιακή μείωση των δυνατοτήτων του ανθρωπίνου σώματος που οδηγεί σε διάφορες ανεπιθύμητες καταστάσεις και παθήσεις.

Το πώς θα γεράσει κάποιος εξαρτάται και από τον ίδιο. Ο έλεγχος της ποιότητας γήρανσης πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλους.

Ο καλός έλεγχος της γήρανσης προσφέρει περισσότερα χρόνια ζωής με ευεξία και καλύτερη υγεία με λιγότερο κίνδυνο προσβολής από διάφορες παθήσεις.

Δυστυχώς η καλή διαχείριση της γήρανσης δεν τυγχάνει της προσοχής που απαιτείται. Τα πληθυσμιακά προγράμματα για τη βελτίωση της δημόσιας υγείας δεν διαπαιδαγωγούν αρκετά το κοινό για το σοβαρό αυτό θέμα.      

Ωστόσο το θέμα ενδιαφέρει πολλούς γιατί αγγίζει πολλές πτυχές της σωματικής και ψυχικής υγείας. Χρειάζεται λοιπόν περισσότερη διαφώτιση όλων, για το πώς μπορούν να καθυστερούν τη γήρανση και να παρατείνουν τη νεότητά τους.

Ας δούμε μερικά σημεία που είναι καλό να θυμάται κάποιος για να γερνά καλύτερα και να ζει περισσότερο με υγεία:

1. Για καλύτερη αντιμετώπιση της γήρανσης οι καλές σχέσεις με την οικογένεια και τους φίλους είναι εξίσου καλές, όπως η σωματική άσκηση και η καλή διατροφή. Για το λόγο αυτό δεν πρέπει να μένουμε ή να νιώθουμε απομονωμένοι. Η αγάπη κάνει τη ζωή καλύτερη και μακρύτερη.

2. Τι είναι η φωτογήρανση; Είναι η πρόωρη γήρανση δέρματος, λόγω υπερβολικής έκθεσης στην ακτινοβολία του ήλιου. Το δέρμα γίνεται ξηρό, αδύνατο, λεπτό, παρουσιάζει κηλίδες καφέ ή λευκές, πολλές ρυτίδες και διευρυμένα μικρά αγγεία.

3. Θέλετε να καθυστερήσετε τη γήρανση και να παραμείνετε νέοι για πιο πολύ; Εάν ναι, μάθετε ότι δύο κύριοι λόγοι πρόωρης γήρανσης είναι το κάπνισμα και η παχυσαρκία. Οι παχύσαρκοι είναι κατά 9 χρόνια πιο γερασμένοι, ενώ οι
καπνιστές κατά 4,6 χρόνια.

4. Η γήρανση του σώματος επιταχύνεται και αυξάνεται ο κίνδυνος καρδιοπάθειας και διαβήτη λόγω στέρησης ύπνου.

5. Η συνεχής προπόνηση του εγκεφάλου τον προστατεύει από τη γήρανση. Η συνεχής μάθηση με πνευματική άσκηση, η εξερεύνηση νέων γνώσεων, το διάβασμα και το υψηλό επίπεδο μόρφωσης προστατεύουν τον εγκέφαλό σας και παρατείνουν τη νεότητα.

6. Το ρόδι, το σταφύλι και το κρασί, όταν καταναλώνονται με μέτρο, βρέθηκε σε έρευνες ότι πιθανόν καθυστερούν τη γήρανση και προστατεύουν την καρδία, λόγω της αντιοξειδωτικής ρεσβερατρόλης που περιέχουν.

7. Η μελατονίνη πιθανόν καθυστερεί τη γήρανση και παρατείνει τη ζωή με καλή υγεία. Υπάρχει σε κεράσια, κρεμμύδια, βρώμη, μπανάνες, κρασί, δυόσμο, θυμάρι και καλαμπόκι.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: