Η κατάθλιψη και η σωματική άσκηση

Κατηγορία: Κατάθλιψη

Η σωματική άσκηση, ο αθλητισμός βοηθούν εναντίον της κατάθλιψης.Ο κίνδυνος της κατάθλιψης απομακρύνεται από τη σωματική άσκηση.

Το γρήγορο περπάτημα 3 φορές την εβδομάδα αναζωογονεί το συναισθηματικό κόσμο και βελτιώνει την ψυχική διάθεση.

Ακόμη και σε ασθενείς με κατάθλιψη, οποιαδήποτε μορφή σωματικής άσκησης, βοηθά στην ανάρρωση.

Όλοι οι τύποι άθλησης, τρέξιμο, περπάτημα, αεροβική γυμναστική, κολύμπι, βάρη και άλλα, είναι αποτελεσματικά στο να μειώνουν το άγχος και την κατάθλιψη.

Για να βελτιωθεί η ψυχική διάθεση λόγω σωματικής άσκησης χρειάζονται τουλάχιστον μερικές εβδομάδες.

Άτομα που νιώθουν ότι ο ρυθμός της ζωής τους αρχίζει να γίνεται εξαιρετικά δύσκολος σε σημείο που να τους προκαλεί κατάθλιψη, θα πρέπει να ξέρουν ότι, όταν αρχίσουν να καταναλώνουν και να χάνουν θερμίδες διαμέσου της σωματικής εξάσκησης, είναι πολύ πιθανόν να δουν βελτίωση.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: