Μειώστε το στρες λόγω του περιβάλλοντός σας

Κατηγορία: Αντιμετώπιση του στρες

Διαχειριστείτε καλύτερα το στρες και ζήστε περισσότερο.Πολλοί περιβαλλοντικοί παράγοντες μπορούν να προκαλούν στρες. Πρέπει να αναγνωρίζουμε τους παράγοντες αυτούς και να τους απομακρύνουμε.

Η ζωή συνοδεύεται από παράγοντες που δημιουργούν στρες. Κάθε φορά που μπορούμε να τους αποφεύγουμε, πρέπει να το κάνουμε.

Ποιοι είναι οι παράγοντες που στο καθημερινό περιβάλλον, μας δημιουργούν στρες;
Πως λοιπόν μπορούμε να τους απομακρύνουμε;

Η ποιότητα του αέρα στους χώρους όπου περνούμε τον χρόνο μας στο σπίτι ή στην εργασία παίζει σημαντικό ρόλο για την ποιότητα ζωής μας.

Είναι σημαντικό να υπάρχει στους χώρους αυτούς, καλής ποιότητας αερισμός και φίλτρα αέρος που συμβάλλουν στη μείωση του στρες. Σε ακραίες περιπτώσεις, η απουσία καλής ποιότητας αέρα προκαλεί σωματικές ασθένειες, βήχα και πόνο στο φάρυγγα. Πολύ ξηρός ή πολύ υγρός αέρας προκαλούν ενοχλήσεις. Η ρύθμιση της υγρασίας του αέρα συμβάλλει στο να γίνεται ο αέρας του χώρου που βρισκόμαστε πιο άνετος.

Στο σπίτι το τακτικό άνοιγμα των παραθύρων βελτιώνει την ποιότητα του αέρα. Ο ανεπιθύμητος θόρυβος είναι αιτία αύξησης του στρες. Χειροτερεύει την ψυχική διάθεση και μειώνει την ενέργεια.

Στο γραφείο ο θόρυβος λόγω τηλεφώνων, συσκευών ή  ανθρώπων που μιλούν δυνατά, προκαλεί συνεχή αύξηση του στρες. Στο σπίτι η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και άλλες πηγές ηχορύπανσης συμβάλλουν στη γένεση του στρες. Τα απομονωτικά, διαχωριστικά, χαλιά και κουρτίνες μειώνουν την ηχορύπανση.

Τα χρώματα παίζουν ρόλο στην ψυχική διάθεση. Το κόκκινο χρώμα σχετίζεται με θυμό ή επιθετικότητα.  Το πράσινο θεωρείται συμβατό με τον ύπνο ενώ το μπλε με την ηρεμία. Πρέπει να επιλέγουμε χρώματα και αντίστοιχες αποχρώσεις, που μειώνουν τη δική μας ένταση και μας κάνουν να νιώθουμε πιο άνετα.

Η ακαταστασία είναι πηγή απώλειας χρόνου και ενέργειας. Μη διστάζετε να πετάτε ή να απομακρύνετε οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο στο χώρο που εργάζεστε ή που ζείτε.

Πολλοί ξοδεύουμε άφθονο χρόνο εργαζόμενοι σε ηλεκτρονικό υπολογιστή. Η ένταση στα μάτια, οι βλάβες λόγω επαναληπτικών κινήσεων, οι πόνοι πλάτης, η ένταση των μυών, οι πόνοι του αυχένα, οι πονοκέφαλοι περιορίζονται χάρις στη δημιουργία κατάλληλου χώρου εργασίας.

Απομακρύνετε τον καπνό του τσιγάρου. Η χρόνια έκθεση στον καπνό του τσιγάρου, συσσωρεύει στον οργανισμό πολλές τοξίνες που είναι αιτία στρες και ασθενειών.

Δημιουργείστε, το δικό σας προσωπικό χώρο για να απομακρύνεστε από παράγοντες που αυξάνουν την ψυχική ένταση. Στο χώρο σας μπορείτε να ηρεμήσετε, να σκεφτείτε, να συγκεντρώσετε τις δυνάμεις, την ενέργειά σας και να κάνετε σημαντική εργασία για την οποία χρειάζεστε συγκέντρωση.

Εκτύπωση του άρθρου Στείλε σε ένα φίλο

Βλέπε σχετικά άρθρα: